7 februari

sådärja, nu har jag tagit mej tid att svara på frågorna! :)
så svaren hittar ni nedanför detta inlägg!

gårdagen var helt okej faktikst.
var tänkt att vi skulle fara till grubbe och dricka , men i sista sekund så blir det inte av.
gjorde några samtal och hamnar sedan på umedalen!
vi drack lite och sen drog vi vidare.
Sandra var chaffis så vi skjutsade först shulla och issa till haga och sen hämtade vi upp sara, jonas och mercedes i stan och drog vidare till håkmark!
kändes liiiite ovärt men var fett taggad på något roligt så gjorde de bästa av situationen.

tror vi drog hem vid halv 2 och sen drog jag till paolo.
som vanligt blev de lite tjaffs, men vi kom fram till lite saker som kanske kan göra det lite bättre.
men ah, vi får helt enkelt se.
det är dej jag vill vara med baby!

ialafall så vaknade vi vid 2 kanske, jag pluggade lite ósv och vid 6 gick jag hem.
ligger nu och ser wallander på teven och håller nästan på att somna..


 

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0