yran

blir ett till snabbt inlägg.
måste slänga mig in i duschen och göra mig klar till kvällen!

men ialafall, vaknade imorse och var allmänt seg från gårdagen.
gjorde mig sedan klar och drog till stan där jag träffade siri.
vi tog bussen till mariehem och träffade Nättan.
vi drog till yran och det var så sjuuuuuukt varmt.
jag trodde jag skulle svättas ihjäl!

siri drog efter ett tag och det var bara jag och nättan.
vi kollade på lite matcher sen gick vi upp till ica och köpte glass.
gick tillbaka till yran och träffade massa folk och sen vid 5 drog vi hem.

nu ska jag in i duschen och göra mig klar och sedan dra ner på stan!
får se vad som händer ikväll! :)

slänger in några bilder från dagen!

^ nätt och jaag!


^ satt en liten bit från planen i skuggan, var så sjuukt varmt i solen!


^ yraan!


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0