4 juni

halloo! :)
har alla haft en bra dag?
jag har haft en helt okej dag.
bara att jag hade en dålig hårdag..
jag försökte fixa det, men nejnej, det ville inte bli bra!
sen blåste det ute och det blev bara en jävla katastrof..
men aja, finns inte så mkt att göra!

drog på skolan vid halv 11, hade min första lektion då!
hade bild och gjorde klart lite uppgifter och sen gick vi och käkade.
efter det så gick jag julia och hellan till bildmusset för vi skulle göra en uppgift, men när vi kom dit så byggde dom om och hade tagit bort alla konster.
vi gick in på "länsmuseet" och kollade runt där!
haha , det var riktigt kul faktikst! :)



ialafall så hittade jag och julia en varsin bild och gjorde uppgiften och gick sedan tillbaka till skolan.
vi hade engelska och fortsatte titta på "This is England"
filmen var helt okej! hemsk och äcklig naanting. men den funkade! :)


efter vi sett klart filmen så hade vi betygsnack.
sen började svenskan och där hade vi också betygsnack och sen fick vi sluta!
gick upp till sjukhuset och tog bussen ner på stan och sen for jag hem!
nu sitter jag här och väntar på maat:)

PUSS

"Grillparty" @ Nydala!!
På fredag, klockan 20.00
Dricka och annat får du fixa själv;)
KOMSI KOMSI!

Kommentarer
Postat av: Jasmin

trevlig blogg .D

2009-06-04 @ 19:31:50
URL: http://dressage.blogg.se/
Postat av: Terese

Fin blogg du har :)

Kul att gå på hotell och resturang pogramet?

2009-06-04 @ 19:33:16
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0