11 juni

hellu bloggen :)
vaknade jätte tidigt imorse, så känner på mig att jag kommer vara trött hela dagen..

tänkte berätta om gårdagen!
dagen började med att jag vaknade, hoppa in i duschen och gjorde mig iordning.
jag behövde stressa eftersom massa folk var här och skulle värdera huset eller något..
drog till skolan, fick först fika i klassrummet, sen betygen!
vi gick sedan till aulan och kikade på uppträdanden och sen kollade vi när 3orna tog studenten.
2ååår kvaaaaaaar, TJALALALALA
det känns hemskt att säga..
ah, men ialafall så drog jag hem och tog en dusch och sen gjorde jag mig iordning igen.
nu hade jag lite mer tid på mig :)
sen drog jag ner på stan med julia! vi gick mest runt och kollade och sen tog hon bussen hem!
då gick jag till siri och efter det for vi och käkade på restaurang med mamma och pappa.
sen åkte vi med dom hem, fixade till oss lite till och sen tog vi bussen till sanne!
där var sanne, mange och tezza . vi drack lite smått och sen tog jag och siri bussen till mariehem, till emil :)
där var massa folk och vi var där ett tag, var inte så jäkla mycke drag..
kändes som alla var på dåligt humör så jag och siri fortsatte våran kväll.
vi gick ner till stan! haha, vi och våra äventyr<3
vi hann vara på stan typ 5 minuter när siris mamma kom och hämtade oss.
då fick jag skjuts hem och sen gick jag och la mig.

var inte så taggad på kvällen så den blev bättre än vad jag hade tänkt mig, men nu taggar vi fredag allihopa!:)

lägger in bilder från gårdagen.


haha började även brinna på skolan!
och tro mig , det brann!
jag, tezza och melina såg branden men gick iväg.
jag träffade siri så jag skulle gå och berätta att det brann men ingen trodde mig.
efter ca 3 sek brast larmet och vi behövde tömma skolan! hahah
VK.se



^ innan vi drog till restaurangen


^sanne och mangeee


PARTY I BUSSEN! haha


pussssss!


^ sista bilden på kvällen.
jag och siri på väg till stan! haha

PUSS


Kommentarer
Postat av: anna

tack detsamma! go umeå ;)

2009-06-11 @ 12:04:08
URL: http://aannab.blogg.se/
Postat av: jonas

Du är en partyprisse. Precsis som din syster.:)

2009-06-17 @ 21:03:56
URL: http://www.metrobloggen.se/jonaslindh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0