18 januari

hallåå bloggen :)
har inte skrivit på flera dagar nu..
gud va jag har blivit dålig på att blogga!!

min helg har varit soft, fast på ett sätt tråkig också..
hade planer nästan hela helgen men ingenting blev som det skulle.
var tänkt att vi skulle fara till vännäs i fredags och festa.
fick sms vid klockan 2 på fredagen om att det inte skulle bli något.
jag och siri hörde runt med folk och klockan blev mer och mer så vi tog det bara lugnt.
skönt faktikst, för jag var sjukt sliten !
en bloggläsare  frågade om jag sett the notebook och nej, det hade jag inte.
jag laddade hem den och kollade på den! Tack för tipset :)
fyfan vilken fin film.


i lördags drog jag ner på stan med siri och köpte en tröja och hårspray !
på kvällen hade vi tänkt att dra till innertavle på party,
men det blev inte av hellller..
så siri kom till mig och vi funderade på vad vi skulle hitta på.
Tezza skulle ha ngt hemma, kan inte kalla det för fest, men iaf.
vi hade tänkt att dra dit men ville inte att hon skulle få skit av sin mami!
Julia kom hit och vi gick till Umedalen och träffade Maria.
vi drog till M och sen drog vi hem till Maria och sjöng kareoke. hahah.

imorse ställde jag klockan på halv 12, klev upp och dushade och gjorde mig iordning
och sedan for jag och jobbade.
gjorde ingenting så min chef kom fram och pratade med mig.
han tyckte att jag skulle åka hem och ta en paus från jobbet och sedan komma tillbaka när det kändes roligare att jobba.
jag är så sjukt less på det där jobbet , så ska ta en paus och se ifall jag orkar jobba nå mer.

jag måste snart ner å plugga med pappsen, har prov imorgon ;/
så får hoppas det går bra, inte för att jag tror det , men man kan alltid hoppas!

pusssssssssss

Kommentarer
Postat av: Karin

thanks:)

2009-01-19 @ 13:15:23
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: Josefin | Shadyblonde

Sv: tack tack :)

2009-01-19 @ 13:18:24
URL: http://shadyblonde.blogg.se/
Postat av: MARIA

åhh,jag älskar den filmen!

Det är typ den bästa jag sett!:)

kika gärna in på min blogg och kommentera:)

2009-01-19 @ 20:17:51
URL: http://miabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0