18 februari

shuuuuuuuuuue! :)
nu sitter jag och lyssnar på musik och ska snart ut och träffa julia :)

idag hade vi sovmorgon till 11 så vi hade matte och sen svenska.
pallade inte idrotten så jag drog ner på stan och träffade Tooveee :)
sen var jag med linn och 2 av hennes kompisar!
Vi måste träffas oftare gumman <3
IALLAFALL så kom Sanne och vi gick och mötte Siri.
Sen gick vi till HM och träffade Tove och sen drog vi och dansade!
HAHAHAH gud va pisamt det var!
Snygg danslärare har vi iallafall ;o


hade dans i en timme och sen for jag hem!
kände verkligen hur otränad jag var..
min kondition är åt helvette..
FAAN varför ska jag rökaaa? ;s hahha

iallafall så taggar jag helgen!
har inga speciella planer men ska bli så skööönt med helg!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0