3 december

när jag sminkade mig kom jag på att jag har dansuppvisning ihelgen
och att kvällens dans är den sista vi kommer ha innan uppvisningen.
och det var inte smart tänkt av mig, för nu har jag panik för jag inte kan något..
men får ge järnet ikväll så jag inte ser ut som en fikus ! haha

hade inte sådär speciella planer för helgen, men hade inte planerat att ha dansuppvisning iaf.
men det ska bli mysigt :) hihi

ialafall så stannade jag hemma idag från praktiken och har just varit nere i tvättstugan med pappa.
ska snart laga något att käka o sen sticka till dansen.
sen blir det nog att jag är med baby.

erik k- jag bor vid tenton.. hehe

 

ska käka nu o sen dra till dansen, bye bitchees ;*


old pictuuuure


Kommentarer
Postat av: erik k

men det är ju på marieberg typ? :S

2009-12-06 @ 20:52:36
Postat av: Anonym

Du är vackrast i hela världen..

2009-12-12 @ 19:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0