im hooome!

sådärja, nu haar jag inte skrivit inlägg på fleeeeeeera dagar!
har haft dator, men kunde ändå inte lägga in bilder så tänkte att jag sparar och skriver allt sen :)



fredag: jag gick och la mig vid 10 på torsdagkväll och försökte sova lite.
men jag var så nervös och allt så det gick inte.
men låg iaf och vilade till klockan ringde och den hade jag ställt på 01.05.
jag hoppade in i duschen och sen gjorde jag mig klar, sminkade mig,bestämde kläder osv.
vid halv 4 gick jag ut och väntade på att de andra skulle komma och hämta mig.

vi körde till teg där vi stannade av och köpte lite gött!
sen började bilresan.. ojojoj!
bilresan var nog det drygaste jag gjort på länge.
vi tog bensträckare lite då och då , vi tjaffsade en hel del med chaffisen, vi hade grymt kul, vi var slitna osvosv.
tillslut var vi framme i sthlm och då försökte vi hitta in till jacobsbergsgatan, gick åt helvette kan jag lova!
vi åkte runt, runt, runt.. tillslut parkerade vi på ett parkeringshus och jonas, sara och victor gick och letade gatan medans jag och natta försökte hitta tågcentralen där vi skulle möta Elin.
men såklart gick vi till Tcentralen (tunnelbanecentralen) så vi fick fråga oss fram.
tillslut hittade vi henne och vi försökte då hitta tillbaka till parkeringshuset.
gick inte så bra men efter ett tag så hittade vi.

Elin fick lägga in sina grejjer i bilen och sen gick vi ner till stan där vi skulle hitta någonstans att käka.
när vi var nere i stan kunde vi inte enas om ett ställe vi skulle äta på, alla var så sjukt griniga.
jag kunde ha ätit exakt VART som helst, men inte de andra.
tillslut hittade vi taco bar och alla beställde mat utom victor....
sen drog vi tillbaka till bilen, jag och elin tog våran packning och de andra for till vandrarhemmet.
vi hade tänkt att låsa in våran packning, men skull bli så grymt dyrt så vi bet ihop och fick gå runt me de på stan!

eftersom jag hade bag så la vi upp den på elins rullväska så vi turades om att ta de.
vi shoppade inget i fredags utan vi gick bara runt och kollade.
sen blev vi less så jag ringde Eva och bad henne komma och hämta oss.
vi gick till NK och när vi var på väg kom VÄÄRLDENS hagel! har aldrig sett så mycket hagel i mitt liv.
det gjorde tillochmed ont när man fick på sej de.
men till slut kom hon och vi fick skjuts till saltis.
där var min farbror, victoria och alexander.
sen kom min kusin med hennes nya pojkvän och det var riktigt trevligt.
vi fick jätte god middag , och sen fick vi efterrätt.
efter ett tag tog jag och elin en promenad och satte oss nere vid vattnet. sjukt fint!
sen gick vi in, pratade, gjorde oss klara och sen somnade vi gaaaanska så snabbt!








Lördag: Jag och Elin ställde klockan på halv 11. vi låg kvar i sängen ett tag och sen gick vi ner och åt frukost.
ringde även de andra och kollade om de var vakna, och det var bra att jag gjorde , för klockan hade inte ringt för dom så dom sov när jag ringde!
jag och elin tog varsin dusch och duschade, sen gjorde vi oss klara och vid halv 1 tog vi tåget till slussen där vi bytte och tog tunnelbana till centralen! där gick jag och elin och träffade victor och peter och sen kom de andra!
vi gick runt och kollade på kläder och vid halv 6 tog vi tåget hem så var i saltis vi 6 ungefär.
när vi kom fram så skyndade vi oss att byta om och sen åt vi middag.
vid kvart i 7 ungefär fick vi skjuts in till stan av Victoria!
Där väntade jag och Elin ett bra tag på de andra, men tillslut kom de och vi gick till kungsträdgården.
OMG så mycket folk! tror aldrig jag sett så mycket folk någonsin :O
ialafall så hann vi se Mims och Pachanga, sen gick vi för det var så varmt och alla jävla fjortisar höll på att trängas och shiit. så vi försökte ta oss ut därifrån!

när vi lyckats ta oss ut från all folket så träffa vi på nå killar !
vi gick tillsammans till ett parkeringshus där vi satte oss ett tag.
men de där killarna var ruuuskig otrevliga. så vi bad dom gå och efter ett tag gick dom!
sen satt vi i trapphuset ett bra tag innan vakterna kom och sa åt oss, då bytte vi plats och satt där ett tag ! :)
sen gick vi in mot stan . träffade lite folk osåå!
sen skulle vi träffa nå killar som natta kände så vi väntade på ett ställe och när vi träffat dom så skulle vi ta tunnelbanan till odenplan. när vi kommit fram och stod och väntade på tåget märkte jag att min börs var borta!
jag fick panik, så jävla mycket panik. 500 :-, mitt bankkort, min tåg/buss remsa, ALLT låg i börsen.

så jag och elin fick lov att missa tunnelbanan som de andra tog, vi försökte leta det där parkeringshuset vi satt!
det var inte det lättaste kan jag lova! vi gick runt, runt runt. men till slut hittade vi det och gick till de andra stället vi satt!
och fyfan vilken tur jag hade. under bordet där vi satt låg min börs.
ALLT låg kvar! fyfan asså.....
ialafall så var jag så glad så jag behövde sätta mig där och knäcka en öl.
vi satt där till jag kvar klar och sen tog vi tunnelbanan till odenplan där vi mötte upp 2 killar som följde oss till festen.
där var det inte så mycke drag, men det var trevligt ändå!
vid 3 tog jag, natta, sara, jonas och elin tunnelbana tillsammans, de hoppade av på t-centralen medans jag och elin fortsatte till slussen!
när vi väl var där var det typ 20 min innan bussen skulle gå så vi beställde lite mat så vi satte oss ner och åt.
så sjukt gött det var! var ruskigt hungrig :)

ialafall så hoppade vi på bussen och den tog ungefär 40 minuter och när vi var framme så satte vi oss ner ett tag innan vi gick in och sen gick vi in. så vi var hemma vid 5 i 5 ungefär .
vi tvättade bort sminket osv och sen la vi oss och sov!
















fick hem dessa grejjer;
Grå / prickig kofta- från HM för 98 kr.
Lila linne - från Topshop för 250 kr.
Vit tröja- från HM för 99 kr.
hudfärgade strumpbyxor - 59 kr.



söndag: jag väcktes av att victor ringde mig vid 10.
jag somnade om och sen ringde natta.
jag väckte elin och sen klev vi upp och fikade!
gick sedan upp och packade ihop våra grejjer och sen fick vi skjuts av Eva till centralen.
där mötte vi upp Victor som visade oss vägen till bilen och där var de andra.
vi började köra hemmåt och fter ett tag stannade vi och köpte massa gott.
åt även på mcdonald :)

sen fortsatte vi, var gaaalet slitna, men det var kul ändå.
vi körde en massa lekar osvosv. ville på ett sätt inte att bilresan skulle ta slut!
men vid halv 12 var vi hemma och jag skjutsades hem.
då la jag mig vid datorn ett tag och sen gick jag och la mig och jag sov väldigt gött inatt!




nä, nu ska jag hoppa in i duschen ! PUSS

Kommentarer
Postat av: M I R A B E L L E

bra thaha :$

2009-08-17 @ 18:51:13
URL: http://mmirabell.blogg.se/
Postat av: linnéa

jag gör de!

fina bilder btw, ser ut som ni haft kul :)

2009-08-17 @ 19:04:08
URL: http://linneaperssons.blogg.se/
Postat av: jna

häärligt :D

2009-08-17 @ 19:27:53
URL: http://johannaprasad.blogg.se/
Postat av: linnéa

jo jag ser de :)

2009-08-17 @ 19:34:22
URL: http://linneaperssons.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

vad roligt! jag ska bara ta det lungt och fixa mina naglar lite och kanske göra ansiktsmask och så :)

2009-08-17 @ 19:38:15
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: LINN

japp det gör jag ;)

2009-08-17 @ 20:23:30
URL: http://linnnsblogg.blogg.se/
Postat av: LOVE/Loviza

Ni verkar haft kul? Trött efter allt? :D

2009-08-17 @ 21:37:57
URL: http://peiceofloviza.blogg.se/
Postat av: http://johannaprasad.blogg.se

:D

2009-08-17 @ 22:33:23
URL: http://johannaprasad.blogg.se/
Postat av: LINN

vem lollo?

2009-08-17 @ 23:24:19
URL: http://linnnsblogg.blogg.se/
Postat av: LINN

ståhlberg? Henne har jag gått samma basketlag som, men jag känner henne inte direkt :P

hur känner du dem? :D

2009-08-17 @ 23:33:46
URL: http://linnnsblogg.blogg.se/
Postat av: LINN

okej, jag tänkte faktiskt på att ni kanske träffades där ;P

hehe okej det tycker jag att du ska :)fast finns inte precis så mycket att göra här på vintern :P

2009-08-18 @ 00:01:39
URL: http://linnnsblogg.blogg.se/
Postat av: alva

Hej:)

Vilken fin blogg du har!

släng gärna in en fråga i min frågestund

kram

2009-08-18 @ 17:20:54
URL: http://parlerstrands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0