27 april

hellu!
åh va sliten jag äääär!
less e jag också..

missade bussen imorse så blev lite sen till engelskan..
hade sedan kök och sen drog jag till stan med tezza.
hade egentligen bara tänkt att fixa cigg och sen dra hem o vila.
men sen kom Linnea så jag var med henne! hon är såååå söt ;*
ialafall så drog jag hem vid halv 5 .
ska snart städa rummet för imorgon kommer en snubbe som ska "värdera" huset.
på ett sätt ska det bli skönt att flytta, (om det ens blir någon flytt).
menmen , vi ser väl! :)

ialafall så är det snart valborg, fett taggad alltsååe!
blir grillning här och sedan party!
vad ska ni göra? :)

näe, ska ta och börja städa nu!
pussss


Kommentarer
Postat av: Therése

Sv: Hihhi (A) :D

Vad härligt med grillning and party på valborg :) Jag har ingen aning om vad jag ska göra aha.

Kram

2009-04-27 @ 21:15:38
URL: http://tessimjaou.blogg.se/
Postat av: maria

hur går det med att bara feströka? :P

2009-04-27 @ 21:59:17
URL: http://www.metrobloggen.se/janemary

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0