Do ya thing

hallooooj!
håller just nuu på att testa strumbyxor till imorgon! gaah, har inga som är hela typ...
har servering imorgon och ska ta med mig hudfärgade strumbyxor och svarta skor!
och dom enda svarta skorna vi har är mammas "dans"skor som är för små för mig dessutom..
och jag orkar verkligen inte spendera pengar på ett par nya skor! men det för duuuga!

hade hotellkunskap imorse, sen var våran lärare sjuk så vi hade ingen elevhandledar lektion!
sen hade vi matte och sen slutade vi! gu se skönt :)
for hem och vilade ett tag och sen bar det av till ersboda, hade utbildning på "newcall"
det var veerkligen drygt, men fick 80 kr/tim som jag inte alls visste om, så på fredag är jag ungefär 300 kr rikare :)
fast om jag jobbar i veckan och lyckas sälja lotter så blir det ju ännu mer :)
occch jag har galet ont i huvudet, funderar på att sova så jag är pigg imorgon när vi har servering.. hhhhah orkar inte!

någon mer som jobbar på newcall? :)



nuuu ska jag ta och göra mig iordning!
pussss

Kommentarer
Postat av: tezza

tkr jag med =D

2008-12-02 @ 00:45:46
URL: http://ttezza.blogg.se/
Postat av: tezza

jaa, johan var helgrym!=D

2008-12-02 @ 00:50:36
URL: http://ttezza.blogg.se/
Postat av: hannaaa

joru :)



okejokej, jo men det var det säkert. det lät kul iaf! :P hehe

du föressten jag har förstååttt aatt du går nån sorts restaurang linje right? men vart? :P



2008-12-09 @ 18:34:38
URL: http://litegalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0