23 decemberr

OJJJJJJJJJ, sry att jag inte blogggat på flera dagar ;o
har lixom inte blivit av :)


gårdagen började med att jag vaknade av att jag hostade och min kropp var alldelles tung!
jag orkade knappt röra mig, gick inte ner och åt lunch utan jag stannade kvar i sängen..
gick och testade febern som visade 38,2 !!!
jag tog 2 st ipren och la mig i soffan!
vid 2 tiden gick jag upp och började sminka mig eftersom jag skulle fixa naglarna vid 3 :)
så vid kvart i 3 började jag gå till frida :)
var klar med naglarna vid halv 6 !

resultatet ^ :)

pappa hämtade mig hos frida och vi for ner på stan och hämtade mina skor!
skulle också träffa x3m snubben och lämna tillbaka pengarna/lotterna!

på kvällen for vi först till marieberg på förfest!
och duktiga som vi var tog vi fel buss till ersboda!
men vi lyckades ta rätt buss så vi kom till marieberg.
vid 10 for vi till x3m och fick stå i en lååång kö!
vi gick in och det var verkligen fullproppat med folk!
och sjuk som jag var var det inte ens kul med sådär mycket folk!
jag mådde verkligen inte bra och ville sitta och vila typ sitta hela tiden..

idag ska jag bara vara hemma och vila upp mig för imorgon!
slå in julklappar osv!
Siri kommer troligen en stund ikväll så blir väl bara att ta det lugnt inför julafton :D

bloggar ssenare, puss ;*


Kommentarer
Postat av: hannaaaa

okej, vad bra då :)

jo med mej är det väll bra, lite trött men.

Shit snygga naglar! :D

2008-12-23 @ 13:32:05
URL: http://litegalen.blogg.se/
Postat av: hannaaaa

haha jo :P

hoppas det blir bättre! alltså att du blir lite friskare. drygt att va sjuk och såå

2008-12-23 @ 13:37:28
URL: http://litegalen.blogg.se/
Postat av: hannaaaa

jaa men precis :) iinte så kul!

jo det är nog bäst att göra så, det bir det säkert!

2008-12-23 @ 13:42:40
URL: http://litegalen.blogg.se/
Postat av: mary

nää, klänningen fanns inte. jag är SUUUR

2008-12-23 @ 13:52:39
URL: http://livingdisaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0