Look at the bright side.

Nu var det längesen jag bloggade, riktigt längesen!

Har suttut nu i någon timme och kollat på gamla bilder och tänker. 
Tiden går så fruktansvärt snabbt, vars tog tiden vägen?
Jag saknar mycket men ser också framemot nya äventyr. 

Sommaren 2012 har gått riktigt snabbt, känns som att det var en evighet sen vi var i Rhodos, men det var bara några månader sedan. Jag saknar Rhodos grymt mkt, att vara där med mina bästa och bara njuta..
Sen då? En vecka i Ungern och en vecka i Rhodos, vad mer har hänt under sommaren? Iprincip ingenting känns de som.. Jag saknar dom gamla tiderna med impulsresor, sena utekvällar, mycket festande osv. 
Saknar även vissa människor som gjorde mig till den personen. Nu ligger jag mest hemma och väntar på att tiden ska gå känns det som.. Även fast jag har underbara människor runt omkring mig så har jag fastnat..

Den senaste tiden har jag även fått tillbaka kontakten med en gammal vän och jag längtar iprincip att få snacka med henne i telefonen om himmel och jord. Hon har funnits för mig i vått och torrt i flera år nu.. Hon är guld värd <3

Tänkte lägga in lite gamla bilder oxo så här har ni lite bilder som de ligger väldigt mycket tankar bakom..







Finns sååå mkt mer bilder men orkar inte mer för tillfället.. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0