Let me show you who i am.

Nu får jag äntligen slappna av efter en riktigt hektisk dag. 
Hade ställt klockan imorse men såklart somnade jag om och vaknade lite för sent hehe. Så det var bara att kasta sig in i duschen och börja göra mig klar. 

Sen vandrade jag mot mariebergsskolan där jag lämnade in ett papper och mötte upp S. 
Hon visade mig vart förskolan jag skulle arbeta på idag låg och sedan blev det full rulle med barnen!

När jag slutat så gick jag hem till S en snabbis och blev bjuden på middag och kom nyligen hem och har hundbesök som jag ska ha under veckan!

Imorgon börjar jag klockan 7 så behöver gå och lägga mig i tid ikväll för att orka!

bubbis;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0