Why can´t you see me?

Ligger i sängen och tar en liten paus från städandet och lyssnar på musik!
är faktikst lite småtrött så tänkte bara göra lite till sen får jag göra resten imorgon eller något :)

Imorse for jag ju somsagt på möte hos min advokat. nu är testamentet gjort så nu ska det bara skrivas på!
känns riktigt jobbigt att behöva göra ett sånt så tidigt, men allt kan hända.. 
sen gick jag till soc, skrev på lite papper och tog sen bussen till Sandra där jag lekte med lillskrutten och vi käkade lunch.
sen tog vi bussen till ÖB där jag hittade en snygg affish!

Nu hade jag tänkt o storstäda hela lägenheten osv men jag känner mig lite halvsjuk så kanske måste vila lite.
känns som jag aldrig riktigt tar det lugnt.. 

har någon bra tips på serier man kan se? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0