Tar fram kvinnan i dig.

Halloj, nu värmer jag lunchen i mikron och ska snart käka.
medans tänkte jag sätta igång en film och bara njuta av min lediga tid!
idag ringde Johan på Willys och ville jag skulle jobba lite ikväll och såklart tackade jag Ja.
så 16-19 ikväll blir det att jobba.

lite surt bara att det blev de tiderna för jag bokade en tvätt-tid igår och den börar 16..
men aja, får se ifall jag kan slänga in en maskin innan jobbet och resten när jag kommit hem!

sen vid 10 kom mitt boendestöd förbi mig, vi pratade en hel del och sen gick vi ut på en promenad!
kanske inte det skönaste vädret men det var trevligt :)
har precis sorterat lite tvätt och nu ska jag käka. PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0