I love you so much but why i love you i never know

Halloj! vaknade för en stund sen.
ligger nu i soffan och tänkte sätta på någon film!

Igår gjorde jag mycket, jag åkte ner på stan vid 1 och träffade Sandra. vi kollade runt och pratade en massa!
har saknat dig grymt mkt..
sen kom matilda och jag följde med på hennes gym och sen åkte vi hem.
for hem till pappsen och åt fläskpannkaka, sen åkte jag ner på stan ett tag igen!

Sen kom Matilda till mig, vi kollade big brother och drack the hihi. sen följde jag henne till bussen och jag gick hem till pappsen!

Idag tror jag det blir relativt lugnt.. men får se vad dagen har att erbjuda :)



Nu , efter jag fått reda på detta, så vill jag inte ha kvar dig i mitt liv..
Jag trodde verkligen inte detta om dig.. 2 år av mitt liv känns som en stor bluff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0