Clean out my closet.

Halloj, har inte skrivit på ett tag.. lagt de lite och sidan och försökt fokusera på annat!
Jag har spenderat mycket tid med vänner och min pappa den senaste veckan.
bor i princip hos min pappa för tillfället! mamma ligger på sjukhus så vi tar hand om varandra :)

Var och kollade ifall jag kunde få soc att betala träningskort åt mig.
hade varit en bra sysselsättning. även fast jag inte tycker om att träna så mycket, men skulle verkligen tänka mig att börja spendera tid där och få lite rompaaa, haha!
så får hålla tummarna att de beviljar det!

och ikväll ringde jag en vän, gråtandes och hon kom förbi mig ett tag. vi drack the och pratade massor.
oj va jag blir glad när jag ser vilka som finns där när jag behöver mina vänner som mest..

öppna ögonen och se verkligheten..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0