TAKE ME HOME TO THE PLACE THERE I BELONG

Nu ska jag börja blogga igen, i promise.
saknar bloggen, saknar kommentarerna och jag saknar att skriva av mig ibland :)


Livet leker på, praktik på willys fortfarande.
var 2 praktikanter som var där i 2 veckor som jag tyckte väldigt mycket om.
jag saknar att ha dom där om dagarna. menmen!

Jag är väldigt mycket i holmsund, men försöker ändå ha så mycket tid som helst med mina vänner.
Det har väl egetnligen inte hänt så mkt speciellt som jag vill dela med mig av.
jag kan slänga in 2 bilder från halloween, matilda har resten så dom kommer väl upp om någon dag.




Kommentarer
Postat av: evelina

madde du är finast!

vi måste ses i veckan tyckerrr jag!

2011-11-06 @ 21:56:01
URL: http://evelinanataschaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0