-

Dagen blev inte som planerat. skulle göra vissa ärenden men glömde helt bort det och umgicks istället med matilda och andré. riktigt trevligt :)

Har städat lite i lägenheten eftersom min nya socialsekreterare och bostadskonsulent kommer hit imorgon.
efter det ska jag träffa en freja kontakt, hon har tydligen gått någon kurs och vill ha mig som "testperson" .. kan vara intressant! sen ska jag på jobbet. skulle egentligen behöva ta ledigt och göra mina ärenden, men får helt enkelt se imorgon hur jag gör! Nu ska jag kolla runt lite på internet och sen lägga mig i sängen och försöka sova.
Ska upp tidigt imorgon och städa de sista eftersom jag är för lat för att göra de nu!



Jag blir mer taggad att flytta för varje dag som går. 
Det som känns värst att lämna är min pappa. Jag vet han kommer stötta mig i valet jag gör, men tanken av att bo så långt ifrån honom gör mig förkrossad. Jag föreslog att bo så nära mina föräldrar som möjligt. Jag fick en lägenhet på perfekta stället. Ungefär 5 minuter ifrån. Och nu ska jag lämna det och flytta flera mil bort.. 
Kommer även sakna några personer härifrån. Det kommer vara svårt. Jag kommer säkerligen bryta ihop ett antal gånger! Kommer behöva allt stöd jag kan få. Men just nu känns det som jag behöver en "paus" från verkligheten. Jag behöver få komma bort. Jag behöver få andas!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=9FmBu3sOrBQ

2011-05-30 @ 22:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0