hollaback girl

gårdagen blev stressig och magen vred sig många varv kände de som.
imorse hade jag tandläkartid men var tvungen att avboka den för hade så grymt ont i magen.
så ringde vårdcentralen när jag vaknade så ska dit imorgon och utreda vafan som håller på att hända.
har inte kunnat äta bra den senaste månaden och den senaste veckan har jag knappt ätit..

idag ska jag ialafall träffa mitt boendestöd och förväntar mig att vi hinner med de jag har planerat.
har ingen ork att åka runt med bussar o shit så vi får vara snabba :)
sen blir det nog bara lugnt. eftersom jag inte ätit bra så är min kropp som en bly klump och ja orkar knappt klä på mig osv.. 

ialafall så delar jag med en riktigt bra låt och önskar er en bra dag :) uppdaterar senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0