9 mars

godmorgon! ligger nu i sängen och funderar på vad jag ska hitta på idag..
är sugen på att fara ner till stan men har no money så kan inte köpa något o de suger!!

ialafall, gårdagen! förlåt att ni inte fick en update MEN det var en riktig stressig och korvig dag igår!
glömde bakgrejer hos mina föräldrar , glömde att köpa ingridienser osv. kom igång med bakningen vid 2 kanske, och var klar vid 8 tiden. hahahha
men hade sällskap så behövde ialafall inte stå själv :)
senare på kvällen blevv de bara knasssss asså! FY va jag e lessssssssssssss.

Så jag gjorde ialafall mina semlor och vaniljbullar :) vaniljbullarna blev knaaaaaaaas, FETT stora osv.. haha
men nu vet jag ialafall att jag inte ska baka nå mer ;) HAHA

detta fick jag på bud under dagen. hiih :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0