midsommar

var väldigt stressad igår så hann inte skriva något inlägg. 

ialafall, jag vaknade rätt sent så jag hoppade upp ur sängen, gick ut med hunden, duschade osv.
sen började jag göra mig klar och gick till berghem med en jävla massa packning..
mötte matilda och sen gick vi vidare till ica där vi fick vänta på killarna i nästan 30 min, sen handlade vi lite mat och började sen gå vidare till sjukhuset.
tog bussen till täfteå och sen var det bara att ta packningen och gå i ungefär 1 timme för att komma till min stuga. fyfan, det drygaste jag gjort på länge!!

när vi kom fram startade vi grillen och grillade nästan på en gång.
senare på kvällen körde vi ölspel, poker osv. skulle röka vattenpipa men fick inte igång den, jag och matilda badade osv :) riktig mysig kväll. Tack :)
lägger in lite bilder från gårdagen och dagen.
älskar dig mattis ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0