lördags

Först var planerna att gå ut med veronica på sommardroskan. men jag mådde inte vidare bra så bestämde mig för att stanna hemma.
efter ett tag kommer matilda till mig och typ rövar bort mig.
vi åker till axtorpet och träffar felicia, sen helt från ingenstans bestämmer vi oss för att åka till täfte.. FYFAN! jag har gaaalen träningsvärk nu kan jag lova!

det tog ungefär 2 timmar att komma dit för felicias kedja hoppade, sen stannade vi vid ica och drack lite!
när vi kom fram hade typ all folket dragit. vi ställer oss vid elden ett tag sen går vi in till skogen och pratar. när vi kommer är det ungefär 5 pers kvar.. haha
vid halv 4 började vi cykla hem och det var riktigt kallt och slitet..
var hemma vid halv 5 och somnade typ på en gång.. men skulle upp till jobbet så kunde inte sova länge! ush

bjuder på bilder från kvällen!!
matilda har mer bilder men hon är så jävla seg på att skicka haha..
men de kommer :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0