hey soul sister

ouff vilken dag. har varit igång hela jävla dagen och knappt sovit något!!
(historien innan jobbet har jag skrivit längre ner)
drog och jobbade 2 timmar, efter jobbet tog jag bussen till berghem där jag träffade matilda. vi snackade mest om midsommar osv. blir att grilla, bada, basta, dricka, spela spel osv i min stuga. så får hoppas det är bra väder :):)
tog sen bussen hem , var hemma i ungefär 10 min sen går jag och möter sundra.
vi pratade ett tag, träffa en hundvalp så lät hundarna leka med varandra, sen gick jag hem och har nu legat i sängen i kanske 2 timmar !
ska snart sova så jag inte sover bort hela dagen imorgon. 

ska sätta på en film nu så jag kan somna, uppdaterar imorgon ;*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0