28 juni

sry för dålig update!!

igår var det måndag och jag var som vanligt måndagstrött.. så jag stannade hemma från jobbet och jag soooooov!
fan va skönt det var! senare hoppade jag in i duschen och drog ner till stan. Mötte matilda och fixade lite ärenden, kom hem med en korsett typ , fast ändå linne, och en BH :)
sen drog jag hem, låg typ mest och kollade på dhw och senare fick jag besök av pontus, jonte, malcolm och thomas.
sen la jag mig i sängen och fortsatte kolla dhw ;D

Idag drog jag först ner till stan, hade mötte med en barnmorska. så jag fick ett nytt recept av P-piller.
sen köpte jag frukost på donken och gick sen till stegen och var social där ett tag :)
gick sen till jobbet, jobbade 1 timme längre för jag hade tandläkartid och skulle vara onödigt och dra ner på stan eller något innan, så jag får istället börja 1 timme senare imorgon :)

nu sitter jag hemma, har nyss lekt med hunden i det fina vädret. ska snart laga middag och sen blir de väl dhw ;D

aja, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0