17 juni

igår var det full rulle nästan hela dagen!!
fick besök av socialen på morgonen, vi satt och pratade lite , sen fick jag skjuts till draggen där min kusin skulle ta studenten!
tog massa bilder, kollade vagnen osv!
sen drog vi hem till dom, gjorde iordning mat och sånt till min kusin kom hem från att ha åkt vagn i 2 timmar . 

blev bjuden på fläskfilé, potatisgratäng, sallad, champagne, kladdkaka, paj och jordgubbstårta!! inte fel.
sen fick jag skjuts till stan där jag mötte felicia. vi snackade ett tag och sen åke jag hem.

senare på kvällen kom matilda, andré, felicia,hanna, rebecka och maria till mig.
vi drack lite sen gick vi ut och satte oss.
drog sen ner till nydala där det var lite folk!
kom hem vid 2 inatt och idag var det tänkt jag skulle jobba men nono, är sjuuukt bakis!

lägger in bilder från gårdagen
bad moster min skicka mer bilder. så det kommer nog senare^^


sådärja, matilda har mer bilder så lägger in fler när jag fått :)

nu tänkte jag hoppa in i duschen, sen göra mig klar!
har äntligen fått mina pengar så nu jäklaaaaaaaaaaaaaar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0