14 juni

Idag blev det att ställa klockan tidigt, höll på att försova mig men tillslut kom jag upp. hoppade in i duschen och stressade ut till bussen.. någonstans, på väg till bussen, tappade jag mitt minneskort till mobilen!!
gick runt och letade lite men bussen kom och behövde ta den! har fortfarande inte hittat de :( och jag har ALLT där..  fy om någon hittar de..

menmen, vi drog ialafall ut till norrbyskär. var ändå rätt många som åkte!
när vi kom fram fick vi vänta ett bra tag till tåget kom, när det kom fick vi skjuts upp till KFUMS lägergård där vi blev bjudna på fika.
Jag och Elin satt kvar där inne hela tiden, de var så ruskig kallt!!

Kvart i 11 fick vi skjuts till museét där vi fick lunch. sen fick vi göra lite vad vi ville!
då började vädret bli bättre så vi gick runt lite och sen satt vi oss och de fikade.
sen gav vi oss hemmåt !

Nu har jag sovit i någon timme, funderar på att poppa popcorn , sen lägga mig i sängen och titta på något som kommer på teven. 

bjuder på 2 bilder från resan.


PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0