13 juni

Nu var det längesen jag uppdaterade bloggen! har inte orkat blogga i veckan eftersom jag varit i sthlm!

På onsdagmorgonen förra veckan ställde jag klockan på 4. kändes tufft att kliva upp men efter ett tag tog jag mig upp, packade det sista och gick sen mot sjukhuset. eftersom det var så tidigt på morgonen gick inga bussar förbi här!
så klockan 5 på morgonen begav jag mig mot sjukhuset med packningen. Kan lova det var jobbigt!!!!!
Var framme i sthlm vid 7 tror jag och väl framme fick jag hämtning av Olivia och hennes pappa. 

Den dagen var rätt lugn, vi gick till hennes gamla praktikställe, gick till hennes pappas jobb osvosv.
kollade även köpcentret det hade där i väsby. 
Lite senare åkte vi till en strand eller vad man ska kalla det och solade, galet fint väder var de!

Torsdagen blev det upp tidigt på morgonen och åkte till (2) skolor tror jag ;p
Åkte även in till stockholm och kollade lite där!
Sen hade vi tänkt att åka hem till henne, men bestämde oss för att åka runt lite grann. Vi hamnade till slut i saltsjöbaden där min pappas bror och hans tjej bor.
där blev vi bjudna på fika och vid 11-halv tolv fick vi skjuts in till t-centralen och åkte hem o sov. 

Dagen efter blev det oxo 2 skolor, fick hämtning av min kusin och for sen till henne och blev även bjuden där på fika! jätte trevligt att träffa henne. hon är gravid och föder om lite mer än en vecka! ska bli jätte kul :D
sen åkte vi hem till olivia och chillade resten av dagen. 

i lördags åkte vi in till stockholm och kollade runt. åkte runt lite sen hem till henne där vi började göra oss klara. sen åkte vi och käkade och sen tillbaka hem så fixade vi klart oss och började dricka lite.
sen for vi iväg på fest, jätte trevliga människor osv.
vid 4 tror jag klockan var åkte vi hem !
dagen efter pratade vi lite och sen tog jag flyget hem!

Här är lite bilder från resan, tog nästan inga bilder hehe
vi gick så jävla mycket så tillslut fick jag gå runt i crocks, har en jävla massa skavsårsblåsor på fötterna efter skorna jag gått i ..



inatt hade jag riktigt skumma drömmar!! blev nästan rädd när jag vaknade, ;o
drog till jobbet och sen åkte jag hem. nu sitter jag i massa kläder för jag håller på att frysa ihjäl!!

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0