-

sjukhuset hela dagen!
Blev hämtad av ambulans imorse, fick träffa en läkare rätt snabbt.
fick ta blodprov och pissprov.
spydde även upp alla mediciner jag fick..har legat och sovit mest hela dagen, om jag inte snackat med läkare eller spytt..

Blev tillslut flyttad till en avdelning där jag fick lite mat och sov även där!
Vid 8 fick jag åka hem så jag har nyligen kommit hem, tittar på big brother finalen och ska väl efteråt försöka sova så jag kommer upp till jobbet imorgon!

Fyfan, aldrig mer hoppas jag!!!

Älskade pappa höll mig sälskap hela tiden på akuten och även en stund på avdelningen. tack<3

Kommentarer
Postat av: :/

vad har hänt? :O krya!

2011-06-05 @ 21:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0