hey now

hellooo! nu sitter jag i sängen, käkar fruktsallad och ska snart titta på någon film!
är sjukt sliten efter gårdagen!!!

igår började dagen slött, låg och kollade dhw och sen drog jag och P ner till stan. där hände de absolut ingenitng så vi åkte hem, käkade , vilade lite och sen åkte vi tillbaka till stan och kollade alla bilarna! oufffffff så snygga bilar det finns!!
jag är absolut inte intresserad av bilar, men raggarbilar är fan det bästa jag vet!!

anyway, matilda kom efter ett tag och kollade bilarna med oss.
sen gick jag och matilda vidare, först till donken, sen till banken. hade inga pengar på kontot och jag hade tänkt sätta mig någonstans och dricka. men icket!!
så vi åker hem till mina föräldrar, dricker lite vin och jag får lite pengar. sen åker vi tillbaka till stan och träffar en massa folk :)

senare åker vi bil med marcus och andré. fett härligt! åkte runt lite överallt, sen vid 3 tiden åker vi till statoil, jag köper en korv o cigg sen får jag skjuts hem!

blev inte så många bildeer, matilda har fler :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0