30 juli

bilder från igår!


Gårdagen var chill. låg som vanligt i sängen fett sent. gick sen till marias och käkade pizza och sen gick jag hem för att sminka mig osv.
sen kom evve förbi, vi gick och mötte matilda, senare kommer linda, pontus, jonthe, thomas, josefin, felicia och oliver förbi.
vi tjejer cyklar sen vidare till öst på stan där det skulle vara party men det sög jävel där så jag och evve åker hem med hennes morsa. 

Idag har jag inte mått så bra..... har spytt typ hela morgonen men nu mår jag bra, förutom att jag är fett seg!
gick till ica med andre där vi mötte matilda. På ica köpte jag massa gott till mig och p, så nu blir de nog film och mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0