16 juli

Gårdagen började chill. låg i sängen till kvällen och sen började jag göra mig klar!
träffade sandra ett tag och sen tog jag bussen till stan och mötte upp felicia. vi träffade massa folk, käkade glass, pratade osv. 

senare bestämmer vi oss för att åka till mariehem där det skulle vara party. blev bjudna på lite dricka men efter typ  1 timme  dog festen, så jag och felicia går hem till mig och sen vidare till ica där vi möter upp lite folk.
det var fett lame så efter någon timmes letande efter fest så drar alla hem till sig!

men idag så ska vi nog köra igen. om felicia den jäveln vaknar någon gång!!!!!!!!!!!!!! hehe

anyway, vi hörs senare. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0