15 juli

Hej alla söta läsare.
ligger just nu i sängen och lyssnar på musik och funderar på vad jag ska hitta på idag!

Jag måste bara säga att fyfan va skönt det är med semester!! Sena kvällar, sova länge osv. Får ta vara på dessa 3 veckors semester jag har!

Ialafall, I onsdags så bestämde jag och jonas oss för att dra ut och supa haha! Blev inte så mkt supande hehe, men det värsta var att vi fick gå hem från stan... jag hade klackisar och strumpbyxor, jag höll på att frysa ihjäl och mina fötter dog.....

Här är lite bilder från kvällen .



Igår så drog jag hem till mina föräldrar och som vanligt slutade det i kaos. 
sen träffade jag sandra ett tag, satt och pratade osv och senare på kvällen träffar jag felicia.
vi käkade sushi och snackade om allt och ingenting. Sjukt mysigt!!
en bild från igår med min älskade kissemisse<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0