12 juli

oj, missade helt att skriva igår. men satt inte så mycket vid datorn faktikst... 

Jag började göra mig klar för att åka in till stan, tog bussen hela vägen till hedlunda där jag hälsade på jobbet och sen gick jag till polisen.
efter det gick jag ner till stan, gick till försäkringskassan och banken och sen åkte jag hem. 

direkt när jag kommer hem vill sundra jag ska komma dit, så jag tog en promenad dit.
vi pratade en hel del sen bestämmer vi oss för att käka surströmming till middag!
så vi tar oss till ica, handlar och sen åker hem till hennes farmor och käkar. MUMMMSSSSSSSS
sen gick jag hem och såg film :)

idag vet jag inte vad som händer, kollade smhi igår och då stod det att det skulle bli sol, idag står det att det ska regna.. jag som hade planerat att sola och bada!!!!!
menmen, återkommer senare !:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0