17 februari

Idag fyller min moder år. så blir middag på Marias ikväll! hehe.

ialafall, tisdagen blev riktigt lyckad.
Min bror hade hittat på en "överraskning" åt mig, så jag blev hämtad vid halv 2.
Därefter for vi till expo, där jag fick 300 kr och en kundvagn och jag fick gå runt och välja vad jag ville.
Det var svårt, men fick hem en hel del saker. 
-durkslag
-besticklåda
-hängande hjärta för ljus
-diskställ
-toaset
-badrumsmatta
-4 stycken talrikar
-underlägg för tex stekpannor osv

Tror att det var allt. fick även en jätte fin tavla av dom som jag har beslutsångest om vars den ska hänga. haha
Efter expo for vi och hämtade upp Moa på dagis och sen vidare hem till dom där jag blev bjuden på jätte god middag!
Vi satt och pratade ett tag och sen vidare till sjukhuset och sen fick jag skjuts hem :)

Toppen dag med broder som jag inte träffar så ofta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0