13 februari

såja, nu är snart min födelsedag slut , HEHE.
Älskar att fylla år egentligen..
men detta år såg jag faktikst inte denna dag som något speciellt.. kan ha varit för jag fyllde 19 som är en värdelös ålder, eller att jag helt enkelt börjar bli gammal och ser inte födelsedagar som något roligt utan något hemskt och blir äldre o äldre, haha! de hoppas jag verkligen inte för nu är det 1 år till glasbanken :D haha

men ialafall, jag babblar bara nu för jag har så grymt tråkigt och är på sånt jävla dåligt humör!
fick hämtning imorse så for vi hem till mormor och morfar på fika. både jag och hon blev uppvaktad med god fika och trevliga släktingar :) hehe

pallar verkligen inte skriva nå mer, lägger in några bilder .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0