12 februari


-gårdagen.
Fick hämtning av Tezza och Mike och åkte sen till östra där jag och Tezza gick o käkade.
såklart pratade vi en massa som vanligt. vi har inte setts på flera månader så var en hel del vi pratade om :)
sen fick vi vänta iungefär 40 min på att syon skulle bli ledig och sen pratade vi lite med henne o sen med min gamla handledare.
STUDENTEN 2011 med min gamla klass. ojojoj, helt galet så glad jag e !
nu blir det att beställa studentmössa och hitta fina kläder ;D

senare på kvällen skulle jag egentligen ut på corona, men blev massa strul så blev en myskväll med P istället!

-dagen. Idag har inte hänt så mkt, tiden går så sjukt långsamt när man ser fram emot något! haha
Pappa var förbi ett tag och nu blir det nog OZ med P :)

ikväll har jag faktikst ingen aning om vad som händer. Fyller ju år imorgon så tänkte styra ihop något men vet inte hur det blir med den saken :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0