HEY GIRL

nu är det gjort!
det var hemskt, jobbigt, obehagligt.. ja.. allt men de gick bra.
känns skönt att ha gjort bort de. var mer nervös än va jag borde ha varit..
dagen var jobbig så jag somnade diiiirekt när jag la mig i sängen.
idag blev jag väckt, tog min medicin och somnade om igen. blev väckt tusen gånger av samtal, tillslut svarade jag och det var ett trevligt samtal jag fick!!
nu har jag varit ute med hunden och kollat på julkalendern så nu ska jag börja göra mig klar för att åka in till stan:)
sen vet jag faktiskt inte vad som händer idag :)
Tack Lena och alla som gjorde dagen lugnare igår!!
är så sjukt taggad på sommarens utomlandsresa med brudarnaaaaa.

Kommentarer
Postat av: ;)

Är det din hund? :) vad är det för ras?

2011-12-16 @ 17:52:35
Postat av: :)

Är det din hund? :) vad är det för ras?

2011-12-16 @ 17:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0