svaren!

Djurfotografen :
Kan du presentera dig själv? :) Vem är du? (som ny är det svårt o få en överblick)
svar: Jag heter Madelene och är 19 år. Bor i lilla umeå i en egen lägenhet!
På fritiden älskar jag att umgås med mina vänner, festa, myskvällar och även att umgås med min bby!
Jag hoppade av gymnasiet när jag hade ett halvår kvar. Hade en tuff period och klarade tyvärr inte av att gå kvar.
Anonym :
hur är det mellan dig och P?
är ni tillsammans eller?
svar: Just nu är vi tillsammans Ja !
cdahl.:
föredrar du att vara singel eller ha ett förhållande? motivera ditt svar! :)
svar: Jag föredrar förhållande!
att vara singel kan vara kul, man kan "leva livet" utan att behöva såra någon osv, ni fattar.
men att vara i förhållande är fan de bästa!
Lixom P är min bästa vän och även min pojkvän. Han vet mer än någon annan om mig!
Det är så himla mysigt med pojkvän..
lisa :
varför använder du bandana hela tiden? :O
svar: Förjag orkar inte måla mina ögonbryn varenda dag så istället använder jag den!
your homegirl:
Hej Madde!
Jag undrar var du har köpt din supersnygga klänning som du har på en del bilder.
Jag menar den vita, korta med silverstrass stenar som du har på dig i ett solarium. Väldigt tacksam för svar!
Kramiz
Svar: Den är köpt i turkiet!
Anonym :
vad tycker du om sara L egentligen ?
svar: haha, Sara L är gullig! Hon är riktigt trevlig!
J om FRÅGESTUND!:
Vad tycker du om 3-kant?
svar: ehm, jag har aldrig haft det och kommer aldrig ha det heller! så jag tycker inte om 3-kant så mkt..
Djurfotografen:
Kan du presentera dig själv? :) Vem är du? (som ny är det svårt o få en överblick)
svar: Jag heter Madelene och är 19 år. Bor i lilla umeå i en egen lägenhet!
På fritiden umgås  med mina vänner, festar, myskvällar me brudarna och även umgås med min bby!
Jag hoppade av gymnasiet när jag hade ett halvår kvar. Hade en tuff period och klarade tyvärr inte av att gå kvar. Jag är väldigt sprallig och gör därför mer än vad min kropp orkar. 
Just nu jobbar jag på minigolfen i umeå men har ingen aning om vad jag ska göra i höst och vinter.
Jag ÄLSKAR att shoppa.... men tyvärr är det kris me pengar just nu så har inte blivit någon shopping på ett tag.


Anonym :
hur är det mellan dig och P?
är ni tillsammans eller?
svar: Just nu är vi tillsammans Ja !


cdahl.:
föredrar du att vara singel eller ha ett förhållande? motivera ditt svar! :)
svar: Jag föredrar förhållande!
att vara singel kan vara kul, man kan "leva livet" utan att behöva såra någon osv, ni fattar.
men att vara i förhållande är fan de bästa!
Lixom P är min bästa vän och även min pojkvän. Han vet mer än någon annan om mig!
Det är så himla mysigt med pojkvän..


lisa :
varför använder du bandana hela tiden? :O
svar: Förjag orkar inte måla mina ögonbryn varenda dag så istället använder jag den!


your homegirl:
Hej Madde!
Jag undrar var du har köpt din supersnygga klänning som du har på en del bilder.
Jag menar den vita, korta med silverstrass stenar som du har på dig i ett solarium. Väldigt tacksam för svar!
Kramiz
Svar: Den är köpt i turkiet!


Anonym :
vad tycker du om sara L egentligen ?
svar: haha, Sara L är gullig! Hon är en trevlig tjej som man typ aldrig har tråkigt med!


J:
Vad tycker du om 3-kant?
svar: ehm, jag har aldrig haft det och kommer aldrig ha det heller! sååå, mitt svar på frågan är att jag tycker 3-kant är vidrigt. thats it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0