18 augusti

shit asså, jag börjar få sömnproblem........ inte bra........
förut somnade jag bara jag la mig i sängen, nu ligger jag i sängen och glor in i väggen utan att jag blir trött..
menmen, what to do.'

Nu skulle jag behöva åka till jobbet, men jag somnade riktig sent inatt så jag är helt slut i kroppen!!
ska till P idag så funderar på att ligga i sängen och vila tills jag åker till honom.. 

Igår fyllde eveliiiiinis år, så vi firade de genom att gå ut och äta.
skule egentligen gå ut på allstar, men man behövde en målsman med sig, så vi bestämde oss för nachobar,
men det hade sommarstängt, så tillslut blev det nattöppets tacobuffé ;p
sen gjorde vi ingenting, gick runt på stan och lodade oss. 
imorgon har hon fest och jag är sååååååå taggad ;D

men nu ska jag gå och käka. peaaaaaace
bbbbbbyyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0