15 augusti

Har legat hemma i princip hela helgen.
igår åkte jag till nolia med felicia, där vi träffade upp teshan oliver och mirsad.
vi gick även och spelade minigolf och efter det gick vi ner till stan där killarna käkade!

sen drog jag och felicia hem till henne, käkade lite, fixade till oss och fick sen skjuts till mariehem där det skulle vara fest....
men ah.. det var inte ens en fucking fest!
så sjukt jävla tråkigt det var där. 
Vi gick ut efter ett tag och satt där typ hela kvällen istället.
fan roligare ute än inne!! hehe

vid 2 går jag hem och sover för jag skulle upp och joba imorse. men så blev det inte.
något annat viktigare kom upp . men for till jobbet vid halv 2 och jobbade till 6 :)
blev även bjuden på fika och fick en biobiljett !(=
efter jobbet for jag hem till mina föräldrar och nu har jag nyss kommit hem från dom och ska väl snart ta och soooova!
love u hun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0