9 sept

oj vilken flummig dag detta har varit asså.. tror inte jag tänker med hjärnan idag?
ställde klockan på 20 över 6 och ställde mig och sminkade.
tittade sen på schemat där det stod att jag började 10 !
jag hade fått för mig att jag började 20 över 8..

aja, sjöng iaf för födelsedagsbarnet och gav han 1 present och sen la jag mig och sov i ungefär 2 timmar.
när jag vaknade så fortsatte jag att sminka mig och tog sen bilen upp till ica och tog sen bussen till skolan :)
när jag är framme i skolan inser jag att jag har ingen aning om vars lektionen är.
har inga pengar på telefonen och ingen dator!!!

när jag väl hittar vars den ska vara så hade dom slutat, haha
efter de så inväntade vi samhällen där typ alla flamsade runt, t.o.m läraren..
och religionen var inställd. så jag har varit på 1 lektion idag och det var en av dom flammsigaste lektionerna jag varit på , på länge...

sen tog jag bussen hem med tezza, inser sen att mamma och pappa inte är hemma och jag har ingen nyckel.
jag lånar telefon och ringer och får beskedet att dom är på ica.
jag tar bussen tillbaka till ica där jag träffar mamma som säger att pappa redan är på väg hem.
sen tar jag fel buss, får gå en jävla lång bit för att komma hem.....
när jag väl är hemma så ser jag att paolos paket var för stort , så jag kunde hämta ut det på kisoken.
ojojoj, så då fick jag ta bussen till centrum igen, hämtade ut paketet och nu sitter jag här hemma.

nu vill jag bara ta det lugnt ett tag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0