29 sept

hallooo :)
orkade inte fara till skolan imorse, och det var tur. för annars hade jag bara blivit fett irri..
för när vi väl skulle till stan fick vi bensinstopp..
och det är nästan en mil till bensinmacken och jaa, det blev kaos..
fick iaf tag på bensin efter ett tag och nu sitter jag hemma och funderar på att äta något, är riktigt hungrig.

gårdagen blev inte som jag tänkt mig, drog från sandra rätt sent så när jag kom hem la jag mig nästan direkt i soffan och såg klart "the stepfather" sen såg jag "hachiko"
OJOJ sån jävla bra film.
jag har aldrig gråtit så mycket över en film.
brukar grina av filmer, men det är mest i omgångar, typ på slutet osv.
men den här filmen grät jag nästan konstant efter halva filmen asså.. sjukt!

och jag har bestämt mig att jag ska skaffa en sån hund i framtiden,
jag blev riktigt kär i den asså!




Hachiko är verkligen en rekomenderad film!

Kommentarer
Postat av: ida

så lite så, aah ja de ska jag göra :)

2010-09-29 @ 19:33:57
URL: http://idaalundbeerg.blogg.se/
Postat av: Anonym

aw så söt vit hund :D ser riktigt fluffig ut!

2010-09-29 @ 20:01:09
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: Erika(jyringen)

sv.jag hoppas du skämtar ang surströmming... :P

2010-09-29 @ 23:44:41
URL: http://jyringen.blogg.se/
Postat av: Playerz

Hejsan!



Du är inte intresserad av ett länkbyte? :) Du kan ju gå in på länken som jag har skickat och läsa mer om länkbytet:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0