22 sept

kom till skolan nästan en timme innan jag började.
men hade möte med syon ! gaah, pallar inte detta assååå..

sitter iaf på religionslektion nu och skämms över att jag inte lämnat in mitt arbete som skulle vara inlämnat idag..
har fan inte ens börjat ;o
men ska sätta mej ner hemma idag och plugga sönder..


igår hade jag ju min första körlektion och det gick faktikst riktigt bra :)
var fett kul asså! haha
efter det gick jag till stan och träffade sandra en snabbis sen även veronica :)
sen åkte jag hem med p. och låg mest i sängen hela kvällen och såg teve!

imorse hade jag inte ställt klockan .. haha somnade medans jag såg film och höll på att skriva ett sms.
har aldrig varit med om det förut.. haha
men iaf så vaknade jag av mig själv vid halv 8 och det var just då jag tänkte ställa alarm!
så jag gick o duschade och sen fick jag skjuts upp till bussen :)


PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0