18 sept

sry för dålig uppdatering!!
har inte haft orken till att skriva för när jag väl varit hemma har jag mått piss..
fick även reda på igår att jag hade magkatarr och kan ha haft det ett bra tag nu..
så har fått medicin som jag ska äta i en månad !

har inte så mycket speciellt att berätta egentligen, igår tog jag det bara lugnt med bebi och såg idol osv.
idag drog jag hem och har spenderat kvällen tsm med sandra.:)


^ jag bjuuu!

ialafall så satte jag mig ner idag och letade på google och hittade faktikst en hemsida som förklarade bra hur man gör headers på photoshop.
så jag kämpade och kämpade tills jag gav upp och blev ändå rätt nöjd över resultatet.
vad tycker ni om min header? :)
(för att ALDRIG ha använt photoshop så kan ni inte klaga (A) )


Kommentarer
Postat av: mary

fin är den :) men använd scrapblog.com ist, mycket lättare :)

2010-09-19 @ 00:49:50
URL: http://janemary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0