the rose

känner att jag måste följa med i blogglivet nu!
så i 30 dagar frammåt kommer jag följa ett schema på vad jag ska skriva.
kommer säkert in ett extra inlägg om dagarna , men de spelar ju ingen roll :)

såhär ser schemat ut som jag ska följa. 

Dag 1. Om mig
Dag 2. Min första kärlek
Dag 3. Mina föräldrar
Dag 4. Mina syskon
Dag 5. Mina vänner
Dag 6. Min dag
Dag 7. I min handväska
Dag 8. Min första kyss
Dag 9. Min favoritfödelsedag
Dag 10. Det här saknar jag
Dag 11. Mina rädslor
Dag 12. Det här åt jag idag
Dag 13. Mina musiktips
Dag 14. Min skolgång
Dag 15. Hur är jag som person?
Dag 16. Min bästa högtid
Dag 17. Bloggfavoriter
Dag 19. 10 saker du inte vet om mig
Dag 20. Dåliga vanor
Dag 21. Min framtid
Dag 22. Hur jag bor
Dag 23. Detta tycker jag mycket om
Dag 24. Detta tycker jag mindre om
Dag 25. Favoritsak
Dag 26. Favorit årstid
Dag 27. Barndomsminne
Dag 28. Om det här vore min sista dag
Dag 29. Livet i umeå
Dag 30. Hur jag var i min ungdom

Varje dag kommer jag skriva om ngn av dom här punkterna.:)
Har även gjort om några och lagt in några egna punkter för jag tyckte de "vanliga" var så tråkiga..
om jag ska skriva om något ska jag tycka om ämnet oxå, just därför jag bytte ut till mina egna :)

ialafall så ska jag lägga mig i sängen och gosa nu, klockan är mycket och jag är trött.
börjar med dag ett nnär jag vaknar :)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0