my everything..

ojoj vilken dag asså!
men jag är ruskigt pigg, skulle kunna dra ut på fler äventyr, haha!

när jag kom hem från sandro så skrev sandra att vi skulle dra ut med boysen,
så vi träffades vid bilen och åkte till max för dom skulle äta.
sen drog vi till chico en snabbis och sen vidare till vännäs!
nu ligger jag här i sängen och funderar på att sätta igång andra avenyn och somna till de :)

imorgon är min sista dag på lovet, funderar faktikst på att BARA ligga hemma och njuta av de.
men får helt enkelt se vad som händer.
kommer nog få psykbryt eftersom jag legat hemma nästan hela lovet,
och sista dagen så kan jag ju hitta på något..
menmen, thats life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0