Dag 1. Om mig

Nu är det dag 1 på bloggutmaningen och ska skriva om mig.
finns så mycket att berätta, men får försöka förkorta de !:)

Namn: Jennie Madelene Larsson
Jag är född i umeå den 13 februari 1992.
Har en broder och en syster som är mycket äldre än mig.
Men det förklarar jag senare när jag ska berätta om mina syskon.
Flyttade från Grubbe, där jag hade växt upp. I ett litet radhus med världens underbaraste grannar och mina barndomsvänner,  för lite mer än ett år sen och bor nu i en lägenhet på Mariehem med min mamma och pappa och min lilla katt.


Jag är nu 18 år och har väl försökt lugna ner mig i livet och försöker förstå att jag är vuxen nu. 
Ska snart få en egen lägenhet och det ska bli riktigt skönt.
Jag hade min tid som alla andra ungdommar, var ute och drack varje helg, kom hem sent om nätterna och det första jag tänkte på när jag vaknade upp bakis var; Nu kör vi igen.

Jag kan inte säga jag slutat dricka och slutat komma hem sent om nätterna.
Men när jag skaffade pojkvän insåg jag att helgerna är så mycket mer än att bara vara ute och supa med mina vänner!
När jag fyllde 18 så var det krogen som gällde, men insåg rätt snabbt att det inte var så jäkla speciellt , samma sak med hemmafester. 

Jag har, som de flesta andra, förlorat vänner , träffat nya vänner, insett vilka man kan prata med och vilka man inte kan prata med, insett vilka som utnyttjar eller vilka som verkligen är sanna vänner.
Jag har svårt för att se folk som "onda".
Tror oftast alltid bra om folk , och dom jag dömmer "dåliga", ger jag oftast en chans att bevisa deras riktiga sida.
Eftersom jag tror så gott om folk så tänker jag att självklart, henne/honom kan jag lita på.
Men det har jag fått som en käftsmäll tillbaka. Har lärt mig att inte öppna mig för mycket till folk och nu har jag ett fåtal vänner jag verkligen litar på..
Men bättre de än att behöva ha falska vänner :)

På min fritid umgås jag helst med folk, antingen min "pojkvän" eller mina vänner.
Jag går även i dans men har börjat tappa intresse för de.
Jag älskar även att läsa bloggar och jag är besatt av min mobiltelefon!
min älskade kissemisse.

tycker väl att jag har fått med en hel del, ifall det är någon ni undrar om som jag glömt så fråga bara på :)

Kommentarer
Postat av: mary

låter som du fått en hel del självinsikt. hejja hejja :)

2010-11-29 @ 19:28:38
URL: http://janemary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0