svaren!

Claudia:
vad fick dig att börja blogga? och vilka bloggar följer du? :)

Svar: jadu, min kompis tjatade ett tag på mig så jag började. Men har tagit en hel del bloggpauser..

Jag läser mina kompisars bloggar och sen brukar jag läsa kissie, dessie och kenzas.

  
Chuckbazzz:
1. Hur gick din skolgång? betyg?
2. Vad vill du jobba med efter utbildning?
3. Har du pojkvän? vem är han isåfall?
4. Vad gör du hellst under helg?
5. Hur ser du på julen? =D

 Svar:
1. min skolgång går inte bra . Har ig,n kvar från ettan och nu är det många från tvåan också. Men jag ska försöka skärpa mig…
2 .jag har faktikst ingen aning.. skulle vilja bli make up artist och sen bartender som ett extra knäck.
3. nej, det tog slut förra helgen..
4. jadu, en dag ta det lugnt med kompisar, se film eller vad som helst. Sen andra dagen blir det fest! :) och söndagen är en vilodag!
5. jag tycker om julen. Den är fett mysig :)


Elin:
hur gör du för att få så fina ögonbryn? :)

Svar: om jag ska vara ärlig hatar jag mina ögonbryn. Men tack för att du tycker dom är fina! :)
Jag målar dom bara ..


Sara:
Vad är ditt drömyrke? Och tror du att du kommer nå dit?
Svar: som jag skrev där uppe. Jag vill bli make up artist och bartender.

Jag vet faktikst inte om jag kommer vilja de om 3 år tex , men om jag vill det då så tror jag att jag kommer klara det!


Anonym:
är du singel nu?
Svar: Ja det är jag!


Bella:
Robert Pattinson vs Taylor Lautner?
Vad tror du händer efter döden?
Tror du jorden går under 2012? 
Twilight e bästa filmen? (ofc)
Svar: I ettan av twilight så tycker jag Taylor var skit ful, i 2an var han grymt jävla snygg! Men båda två säger jag (a)
Jag har ingen aning. Himmelen kanske?
Nej det tror jag inte på!
Twilight är bra, men tvåan var värdelös!

 

Linnea: varför ska du vara så fin för?
när ska vi ses ? 
<3
Svar: om det är någon som är fin så är det du och jadu, vi hittar ingen dag som passar oss båda ;/ men vi måste styra upp något snart!


Kommentarer
Postat av: linnéa

det måste vi verkligen bby!! vilken dag kan du?

2010-02-08 @ 09:36:45
URL: http://linneaperssons.blogg.se/
Postat av: christoffer

Nu har jag tänkt att ha en liten tävling på min blogg, vill du vara med så skriver du in att du vill vara med och ditt namn på din blogg i en komentar.



Jag kommer att välja ut 5 st bloggar och dem 5 bloggarna laddar jag upp på min bloggsida. :)

Läs mer på min blogg!

2010-02-09 @ 11:09:53
URL: http://itankarnapachristoffer.blogg.se/
Postat av: Emma

äntligen nån som vågar säga som det är om 2an.. alltså jag hade själv mycket högre förväntningar och new moon levde inte upp till dem :)

2010-02-09 @ 21:52:45
URL: http://emzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0