break your heart

jag saknar dig..
jag vet att det inte funkar, men när jag tänker efter på våra stunder vill jag bara tillbaka.
minns första gången jag såg dig. varje gång jag sett dig har min mage pirrat.
du tog kontakt med mig och vi började snacka.
du bjöd på fest och vi snackade nästan hela kvällen.
vi fortsatte att träffas och jag började tycka om dig.
14/11 var vårat datum. ett datum jag aldrig kommer glömma.
men ibland måste man bara insé att man är för olika.
jag vill inte insé de.. jag vill ha dig i mitt liv.
men det är svårt efter hur sista månaden såg ut i förhållandet.
jag hoppas verkligen att vi hittar tillbaka till varandra!
det är du och jag gubben, det ska vara vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0